Sabtu, 27 April 2013

my new's friend in my hostel .. We Are Young !!



Hai hai hai ! okey dah lame dah lame dah lame dan dah lame rasenye tak post , ok kali nie aku nak post pasal membe baru aku .. aku kenal mereka dekat sekolah baru aku , KVDLM (kolej vokasional dato' lela maharaja) budak KV gitu ,! haha.. aku happy dapat membe dengan dorang , dorang gile-2 , best kawan dengan dorang , bile aku ade masalah , dorang tolong aku , and then kalau dorang ade masalh aku pulak tolong dorang . ! ok ngamm..

okey ini zaty , my bestis , kami rapat sangat macam adik beradik.. love she ! :P


hihi ! dorang memang gila-2 .. ( Gadis Murni )

okey sempat snap pic sebelum pegy skolah .. 

nie asila/cyla , die sangat baik , pemalu orangnya. sayang die jugak.. <3


okey tu la kesah membe-2 aku , sampai sini je , [macam tergantung je post nie kan] haha lantak la , suka hati aku la nak post ape sebok je .. hahaha.. 
SORRY KALAU TAK LAWA OKEY MEMBERSS AND SORRY JUGAK KAT SAPE YANG PIC DIE TAK DE !
GADIS MURNI

Isya , Tasha , Hana . Hanis , Zack , Finaz , Jiha , SyaSya , Fiqqa , Mumtaz , Za'ba , Husna , Zatty , Kecik , Syazu , Fiqa , Biena , Nadia , Cino , Ciput , Intan , Cyla , Wawa ..... :) :') :'*


Tiada ulasan: